Conference Manager

Snart kan jag kalla mig både Conference Manager och Event- och mötesproducent. Efter två år är jag nog färdig med allt vad som heter plugga. Men vem vet, framtiden är ovis.

Mamma, pappa och Ozzy har varit på besök, oj vad tiden gick fort när de var här uppe. Men vi fick i alla fall byggt sänggaveln, en tvbänk, börjat på min lampa, sågat ner lite träd, varit i ÖSD, hälsat på Andrés mamma och Micke, besökt Tännforsen och Fröågruva. De tajmande in våran glimt av sommaren. När de åkte kom det dåliga väder. Har haft snöblandat regn i en vecka nu, Börjar bli lite less på detta. Vill ha sommaren och sol. Det är så typiskt att det dåliga vädret kom precis efter jag hade planterat ut mina växter. Så håller tummarna på att de överlever i alla fall..
Sommaren är i alla fall spikade för min del, blir jobb på serviceenheten i Järpen med jobb måndag - fredag och sedan praktiken på Flyg- och motordagarna, kommer kännas konstigt att inte jobba kvällar eller helger. Hösten är fortfarande ovis men har i alla fall bokat in en hundkurs, fokus på draghundar. Då kommer man lära sig mer om försäsongsträning, sommarträning, hundens språk och beteende, utrustning och mycket mer. Har också bestämt mig för att ta grönt kort för hund. Nu jävlar ska vi ta tag i vårat liv.
Ta en titt på min praktikplats aremolanda.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0