v. 16

Kan inte riktigt fatta att det redan är vecka 16 och snart är vintersäsongen över här i Åre. Vi längtar så efter våren. Igår fick vi närmare 3 dm snö, så det blev pulkaåkning och snöbollskrig.

Idag har jag haft praktikmöte, ett projektmöte och uppstart. Är så lyckad lottad att jag har fått en så bra praktikplats. En plats som verkligen passar mig. Skulle egentligen börjat redan veckan 10 med praktiken men eftersom det var en hetisk period. Men istället har vi under dessa veckor fått klart sovrummet i alla fall nästan, det saknas lister och börjat renovering av gästrummet, så snart kan vi ta emot besök. Har även beställt två nya sängar till oss och en ny soffa som vi hoppas få leverade nästa vecka! Allt rullar på, har haft mycket kvalitetstid med Yuri och har provat äta grodlår och ponny. Kanske två saker som inte riktigt faller mig i smak. Får lägga upp bilder imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0