29 Juni

Sitter och funderar på vad jag och A ska laga för mat till mina grannar och mina föräldrar imorgonkväll. Förslag?
Jag och A kommer bara ha EN ledig dag tillsammans i juli... Surt att när han kommer hem går jag och lägger mig för ska upp tidigt och jobba och när jag slutar så börjar han jobba...

Har blivit antagen till Conference Manager på Campus Åre... Fick beskedet igår, ska nog tacka ja...

I våras fick en i familjen ett besked som förändrade mycket, ett besked som ingen någonsin vill få. Efter en operation fick vi hoppet att det var över, men för några månader sen fick vi ett sämre besked att det inte var över utan att resan kommer bli lång och tuff. Det är svårt att förstå och man känner sig hjälplös och rädd...

Lyser upp min vardag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0