29 Juli

Gårdagen blev toppen, först god frukost på Strandbaden med några vänner. Vid lunch tog jag och A tåget ner till Helsingborg och färjan över till Helsingör. Helsingör är en så mysig stad med massor av trevliga butiker. Efter en stund strossande gick vi förbi Royal Tatto ( där jag gjorde min andra tatuering) och kikade lite. Efter ca 2 timmar lämnade vi Royal Tatto med varsin tatuering. Kommer bli superfin, lägger upp en bild senare idag eller i helgen.

Efteråt gick vi en stund till i stan och shoppade lite. Vi hade flyt när vi skulle ta färjan till Helsingborg för den skulle precis avgå men vi missade tåget med 3 min, orkade inte stressa. Otur att vi aldrig rusade till tåget för nästa tåget var försenat.

Efter en toppendag däckade vi båda i sängen. I helgen väntas det jobb för båda...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0