Måndag

Har hänt mycket sen sist . Har hunnit testa paddla kajak. Kan då säga det var verkligen inte min grej i livet, lite närmare en nära döden upplevelse. Man var tvungen att lära sig komma ur kajaken under vattnet, läskigt.
Men det var roligt att testa på. Har även testat cykla Downhill, jadu det var inte heller riktigt min grej i livet. Krångel med liften både när man skulle på och av och sedan satte jag mig på cykeln och ramlade rejält. Så nu har jag en stukning i höger hand. Var tvungen att besöka Hälsocenter akut igår, hade så ont så jag trodde jag skulle dö.
Förra veckan hanns det med mycket, vinkväll hos E med matlagning. Den rödlökschutney var outstanding och 4-rätters meny var fantastisk med 7 olika viner. Filmkväll och matlagning hos Björnen-tjejerna, mysigt! Ihelgen blev det jobb på event med ca 1600 personer. Fick ett toppenuppgift. Sen på kvällen blev det fest, Camp Åre sponsrade en skolfest för alla utbildningar. Efter det blev det CC, trevligt ställe.
Denna veckan blir nog toppen, massa roliga saker som händer.
Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0