9 November

Sitter i hemma i Falkenberg nu, har varit en rolig och spännande helg. Bilresan gick fint till Örebro, men tåget från Örebro var 1 timme försenat så på grund av det så missade jag mitt flyg från Halmstad till Gotland. Så efter mycket om och men så blev det till att köpa en ny biljett till Gotland.
Flygningen gick bra, åkte nog världens minsta så kallade flygplan bara för 12 personer. Men väl i Visby stod min killar och min syster och hennes vän J och väntade. MYS! Har saknat dem, så det blev pizza, film och massor av gos. Längtar till jul då vi kommer spendera mycket tid med varandra.
Igår firade vi min allra bästa vän, middag på Bratt, idag har jag gosat med Poppins och nu kommer J snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0