2010

Året startade inte bra, har fortsatt i en ond cirkel. Min bihåler har spökat igen. Så har varit heltidsjukskriven som nu har övergått till halvtidsjukskriven, men verkar som inget hjälper mot min huvudvärk och mina bihåler. Doktorerna kan ej fastställa vad mitt onda kommer ifrån.

Men har bara ca två veckor kvar på jobbet . Det är lite blandade känslor över att sluta , men tiden var inne och det är dags att börja om på något nytt. Får se hur sommaren blir, haft fått ett jobberbjudande... Denna sommaren ska jag bara jobba lite hade jag tänkt.

Tiden går fort, för nästan helg åker jag till Stockholm på en liten visit till min kära vän. Det ska bli otroligt rolig, har inte setts på ett tag. Har mycket att prata om . Nästa vecka är nästan helt fullbokad, måndag blir det Landskrona , tisdag ska jag prova Akupressur/Akupunktur, ondag-torsdag är det jobb, fredag är det studenten och lördag - söndag är jag i Stockholm. Det blir nog en toppen vecka.



Ha Det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0