Onsdag

Sitter i hemma i Falkenberg nu. Förra veckan blev det en trip till Åre igen , jag gillar det mer och mer och hann även med och se Oskar Linnros och lite av Teddybears . Sommaren har bara rusat iväg. Har hunnit träffa C som jag flög till USA med, hade gått cirka två år sedan vi sågs. Plus E som bodde i samma område som mig, har hunnit varit nere och hälsa på. Lycka till i New Zealand!

Dagen har jag spenderat med mina favoritkillar, mys . Dagarna som är kvar tills jag flyttar är nästan fullbokade . Luncha med några vänner , kräftskiva , Malmöfestivalen , Borås Djurpark .

Jag känner mig oehört lugn och förvantansfull inför skolstarten , tror detta kommer bli toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0