Krångel och skit

Har varit lite krångel och skit det senaste dagarna. Först så fick jag ej hämta ut mitt paket med böcker för det inte stod mitt namn först , så fick ringa Adlibris och be de ändra. Så nu har jag böckerna hos mig
Tyvärr får jag ej ha den lägenheten kvar efter jul, det suger! Trivs hyfsat bra i lägenheten men men ska försöka hitta något boende. Utbildningen känns helt rätt, men Åre helt fel. Jag gillar inte snö eller kyla. Så det är en dålig kombination känns det som . Men som sagt måste ge det en chans...
Tina

Kommentarer
Postat av: elvira

Det tar alltid ett tag innan man känner sig hemma på en ny plats, jag tyckte ume var hemskt under en lång tid, men nu är det verkligen hemma, så ge det hela en chans när du lärt känna folk blir det bättre. Sen när jag är hemma igen, kommer vi ha en rolig vår tillsammans! kram

2010-09-01 @ 10:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0