TGIF - Thank God is Friday

Jag är så kluven, tycker tiden går sakta, känns som igår att vi gick i skolan, men samtidigt försvinner dagarna i ett rafs. Vet inte egentligen vad jag spenderar mina timmar på eller med vem? Hmm, Marsmånad känns lång, även om jag nu ska jobba 3 av 4 helger. Det suger allmänt bara. Börjat funderar och tänka på mitt liv, vad vill jag göra? Förtillfället är jag ändå nöjd. Har ett bra liv och så. Men vad ska man göra i framtiden?

Hela vecka har jag längtat efter våret, snart är den här. Så idag var jag och Jonna i Halmstad och köpte lite vårskor eller blev ett par vårskor, ett par låga pumps och ett bra och ha pumps. Tappade min vårkänsla när vi körde ner till Halmstad, himlen var grå och små duggade...

Provade ett par typ liknande gladiatorskor, men passade verkligen inte på mig, såg mer ut som "tant"skor. Usch kanske inte alls är lite inne på Gladiatorskor även om jag in love


Drömmar är bra att förverkliga dem är bättre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0