Mer tid?

Sitter och väntar på att för att få åka och träna, ska prova Easy line idag på She Shape. Lär ju vara död efter passet, har inte tränat eller rört på mig på flera veckor. Men nu ska denna ovana ändras.

Idag så gjorde jag 6 salladsbaser på jobbet så klart blev första beställningen, 6 sallader. Så typiskt :)

Nu är det nästan nästan klar sista helgen i feburari ska jag åka till Göteborg och träffa älskade Niclas, det var nog säkert ett år sedan vi sågs nu, det ska bli riktigt skoj, ser riktigt fram emot det. Shopping, utgång, god mat, hotell, kan ju inte bli annat än bra.

Var bara tvungen att köpa dessa lovely bags...


Hittade tvyärr ingen bild på den vita väskan som jag beställde...



"Vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0