Göteborg vs New York

Igår blev det en tur till Göteborg efter jobbet. Mötte upp Frida på centralstationen. Det var nästan ett halv år sedan vi sågs, helt sjukt att träffas igen i Sverige. Sist vi sågs var i Red Bank, New Jersey. Men det var skoj som bara den, köpte med oss  lovely sushi och gick hem till henne. Fick se massa roliga kort på oss, massor av känslor kom upp när man fick se korten. Det var jag och Frida plus våra Jeepar.

Vi blandade ihop några goda drinkar eftersom vi inte lyckades öppna vinet. Efter lite lång tid så begav vi oss ut till Vasastan för att möta Affe och Markus, trevlig ställe. Satt där ett bra tag och drack sedan gick vi vidare till Nivå. Det SÖG, 120 kr inträde plus garderob. Massa underliga typer. ORKA!

Kom hem runt lunch idag, slappade sedan hade jag klipptid kl 14.00. Så nu är jag korthårig igen, känns det som iaf... Nej klippte topparna på håret och jämnade till det. För nu ska jag spara till lååång hår.

Nu i helgen blir det bara jobb, ska försöka träna med. Har blivit dålig med det i veckan, men har fått så ont i benen så klarar inte gå för länge eller för den del sitta för länge. Knepigt.

Drömmar är bra att förverkliga dem är bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0