Februari?

Redan februari, dagarna rusar iväg. Veckorna känns allt för korta, denna veckan är mycket fullbokat. En del jobb, sedan ska jag börja träna på Sheshape (äntligen), så kommer Alex hem och så. Förhoppningsvis slipper jag en omgång pencilin till, hoppas verkligen mina bihåler blir bra.

Har fått kanelbullar på hjärna, åt en igår på Peters kalas, den var god men inget mer... Längtar att få äta en men tycker nog inte speciellt mycket om det... Weird!

På något sätt längtar jag till sommaren, även om jag inte riktigt vet vad jag vill göra. Så känns det som sommaren kommer bli bra.

Ska en sväng till kära Madde nu, länge sedan vi sågs nu.

"Vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0