Domedagen

Igår blev det full rulle hela dagen, öppnade på jobbet efter det hämtade jag upp Jonna för att åka bastu och sola på Klitte. Fick allt lite färg! Så efter det stack vi till She Shape för skulle göra en BIA-mätning där man ser hur mycket muskler och fett och vatten innehåller. Resultatet blev riktigt bra, den rekomenderade viktminskningen jag skulle göra, var 0,5 kilo. Men det enda som jag behövde bättre mig på var mina måltider. Ikväll mådde jag så illa för att jag har bara ätit en moröttspåse, en chicken wrap och lite yougurt idag... Efter mätningen blev det en väldig snabb tur till Halmstad för Lotta skulle köpa en skrivare. På kvällen stack vi till Annas brors lägenhet och slappade.

Har blivit kär i en mobil, är behov av en ny med :)
En Rosa Samsung U600


God kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0