Little Silver, NJ September 13 08

Sitter hos Elli i hennes rum nu, ska snart gå upp och göra henne sällskap för hon jobbar. Igår var det kaos dag kändes det som, barnen var fööör jävliga. ORKA!. Men blickarna framåt, mamma och Lotta kommer om 4 dagar nu :)

Imorgon blir det NYC för min och Ellis del. Vi ska på the NYC Scavenger Hunt! och shoppa lite med....

omg , vad jag saknar alla där hemma , vill på något sätt hem bara för att få träffa alla igen . En helg räcker för att klara av det sista här ...


Måste stolt berätta att jag hár invigt mitt gymnyckel, i förrgår måste de har varit, drog jag och elli till gymmet. Blev en timme på gymmet, sedan gav vi upp för att istället shoppa lite. Hittade så sjukt många fina saker på Marshall, men det blev en Oscar De La Renta sjal, gymbyxor, en klänning och shorts....


en trött Tina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0