Fair Haven, NJ September 7 08

Sitter i min sängen och ha Contemporary Marketing vid min sida, ska läsa igenom ett kapitel så man är lite förberedd för morgondagens lektion. Det pirrar i hela magen, är så nervös. Ska själv läsa Marketing med 29 andra, som säker pluggar på heltid och kommer från USA. Så förhoppningsvis så lyckas jag somna ikväll. Magen var varit oroligt hela kvällen, tänker på skolan hela tiden. I Interior Design ska jag läsa två kapitel, hitta 12 saker från naturen och skriva om 6 hemsidor... Tills på torsdag! Min pappa kallade mig nörd nu för berättade att jag tänkte läsa lite i boken inför imorgon...


Idag jag då varit på mitt första au pair möte, lite väl sent, men har inte haft ledig för de andra. Det ingen höjdare detta mötet, massor av andra, väldigt irriterande au pair. Men ska försöka åka med på en Amish trip i October.

Sushi,sushi, sushi... Fick lite väl mycket av det goda idag. Åt på Teak med Elli idag, All you can eat Sushi for 25 dollar, första rundan bestod av 18 sushibitar. Det var meningen att man skulle smälla i sig alla själv, men efter lite om och men gick de flesta ner, så tillsamms beställde vi 18 bitar till. Men fick knappt ner en hel rulle, usch, är så fruktansvärt mätt fortfaranande.

En nervös och trött Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0