Fair Haven, NJ September 3 08

Ligger i sängen och försöker bli trött, måste sova men kan inte. Första dagen i skolan för mina barn, gick hyfsat bra att få dem dit, alla var det spända eftersom två av mina började ettan. Efter har lämnat det så fick jag ledig, så tog en dusch, pratade med några från hemma, sedan begav jag mig till Brookdale för att skaffa mig mitt skolID, men det var lättare sagt än gjort, efter lite tjöt gick mitt svenska körkort igenom som idhandling. De först att de inte kunde ta emot det eftersom de inte kände inget det, men hur ska de känna igen ett körkort från Sverige? Men åkte hem med IDkortet i plånboken i alla fall, stoppade på Colorest för att se om de hade de sista saker inför kursstarten imorgon, sedan till Foodtown för att köpa dagens lunch Sushi och sedan till banken för att lösa ut mig check , sedan stoppet var på en fiskaffär för att se om de kunde få tag på kräftor. De kunde skaffa frysa hela kräftor så ska dit imorgon på min ledig stund och beställa. På min ledig stund hann jag även lämna in min hund för klippning, så nu är hon korthårig och len

Ja då börjar min Interior Design kurs imorgon, ska inhandla det sista imorgon förmiddag med Elli, boken får bli ett senare kapitel, har stigit i pris... Är spänd och nervös, men det ska bli roligt.

En pigg Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0