Fair Haven, NJ September 28 08

Ja ett blogginlägg till för att kompensera det dåliga skrivande, ja ännu en helg över, helgerna går så fort. Har nu varit här i 4 månader och 10 dagar, har kommit i det rätt bra känns det som. I början var allt såå spännande och det fanns alltid något nytt att göra, nu känns allt vardagligt och lite tråkigt. Men funkar fortfarande.

Har verkligen lärt känna mig själv de senaste månaderna, verkligen fått reda på vad jag gillar, vad jag står för och allt sånt. Det känns bra, har dock inte funderat ut vad jag vill göra med mitt liv ännu, men det är på g tror jag..

Suck , önskar mig verkligen mer tid i julklapp. Finns alltid massa måsten nu förtiden, puh . Har i alla fall kommit igång (äntligen, sent ut som vanligt) med mitt assignment för Interior Design som ska in på torsdag. Hela grejen är rolig, men har ingen motivation att göra det. Var ifrån kan jag hitta min motivation att göra saker?

Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0