Fair Haven, NJ September 10 08

Sitter i sängen efter en lång dag, det blir upp tidigt varje dag. Mina dagar framöver kommer bli långa som sagt jobbar bara 1 timme på morgonen sedan har jag ca 6 timmar ledig när barnen är i skolan, sedan jobbar jag tils barnen går och lägger sig ofta.

What's news? Det händer mycket omkring mig nu. I måndag hade jag min första och sista Marketing lektion, hoppade av kursen idag, många anledningar främst för att boken kostade ca 1200 kr och för hade haft tid att focusera på kurser för att få bra betyg. Så ska ta en helg kurs i Silver Bay i november iställer för att få i hop min 6 credits ( 80 timmar) om någon vill checka var det är http://www.silverbay.org/page8222.asp. Så ska bara läsa Interior Design, som nu verkar vara väldigt intressant, lite nervös inför imorgon för vi ska ha "Quiz" på kapitel 1 och 2. Har även idag signat in mig på World out World, ett gym i närheten, http://workoutworld.com/gym_locations_tinton_falls.php så nu blir det träning inför sommaren 2009. Ja om 7 dagar kommer mamma och Lotta, är lite nervös men ser fram emot det. Efter det kommer Lena. Så det ska bli väldigt roligt. I helgen blir det nog NYC för Elli ska ha typ skattjakt med sin au pair grupp.

En lycklig och glad Tina

Kommentarer
Postat av: Kusinen ( Monika såklart )

Hej kusin!



Har efter att du varit iväg ett antal månader fattat att du har en blogg, hehe, skit kul o läsa ju!



Såg att Anita och Lotta skulle komma, va kul! Hoppas ni får det bra!

Stora kramar från lilla mig!

2008-09-12 @ 20:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0