Fair Haven, October 24 08

Detta blir nog bland det sista inlägget från USA, klockan är allt för mycket ( för lite ) 12.30 . Hela jag är som en zombie, gör min saker på rutin. Ska tillbaka till verkligheten ? Känns konstig att lämna mitt liv här eller allt här. Allt är så overkligt, har inte riktigt fattat det ännu. Mitt flyg hem till Sverige går idag klockan 17.20 , är en aning nervös och samtidigt mer än överlycklig .

Skönt att slippa klorvatten, dålig service på restaurangerna, alla bilköer. Kunna dricka ren och gott kranvatten igen!

Nu ligger Pheebs och sover i min resväska igen, hon vill inte ens ligga i sängen bredvid mig. Jobbigt att lämna henne, vill bara ta med henne till Sverige.

Har packat ner det mesta, lite små saker, så två stora resväskor på 30 kilo och 24 kilo, ett handbagage på ca 8 kilo och en datorväska ska jag lyckas få med mig hem.

Låtar med minnen från USA

Rehab - Sittin' in a bar ( Bartender song)
Katy Perry - I kissed a girl
Coldplay  - Viva la diva
Estelle feat. Kanye West - American boy
Pink - So what
Eva Cassidy - Leaving on a jet plane
Plain White T's Cover - Hey There Delilah
ABBA - Mamma Mia

Chris Brown - Forever

Akon - Dangerous

The Pussycat dolls - When I grown up
Rhianna - Disturbia

New Kids On The Block - Summertime
Gunter - Ding ding dong
Pandora - Come On And Do It

En trött och nervös Tina


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas flygresan går bra!! Kommer sakna dig här :(

2008-10-24 @ 15:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0