Fair Haven, NJ October 21 08



Då har jag gjort mig ännu mer redo för att åka hem, avslutat mitt bankkonto, avslutat medlemskapet på Wow. Räknar ner timmarna och dagarna. Vill bara bort här ifrån. Nämn dock inte Halloween, det får mig att gråta, det var en stor andledning att jag åka hit för. Men livet där hemma kommer säker bli bättre och roligare! Är lite nervös, fick ont i magen idag, är så spänd och överlycklig. Äntligen slipper jag jobba som en skiten au pair men usel lön. Jippi!



Min älskade hund

Som sagt har vi haft problem med våran hund här, haft många olyckor inne i huset, vetrinären trodde det var för Pheebs känner sig osäker om inte är med mig eller värdmamman, oftar händer olyckorna när vi inte är hemma, sedan för att få bekräftelse och uppmärksamhet av oss och för att straffa oss för att vi lämnar henne ensam kvar. Så ska försöka minska hennes space i huset, hon ska få hållas sig till tvättrummet när ingen av oss är hemma. Får se hur allt går. Hoppas på förändring, hon är för stor för detta...

En låt som får mig på bra humör



En glad och trött
Tina

Uppdateringen

Hittade inte Pheebs ikväll, efter tag hörde jag henne men kunde inte se henne i mitt rum...

Men nu ligger hon vid min sida i sängen och sover så gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0