Fair Haven, NJ October 20 08

Vilken dag säger jag bara. Har packat ner allt mitt pick och pack i två unka (stora) resväskor, lite konstig känsla att packa ner allt! Here we go again, All my bags are packed, I'm ready to go. Nu är det dags för att åka hem eller tillbaka till Sverige, känner som jag kan denna turen allt för väl.

Så körde barnen eller tjejerna till deras privatlektion, så var Seven Bridge Road avstängd, suck! Mötte Elli på vägen när jag snabbt försökte tänka ut en ny och snabb väg till lektion. Blev genom Little Silver, förbi Forth Monmouth, dock glömde jag svänga på U-turn vid Route 35 & 36 så fick snabbt åka och vända på Monmouth Malls pakeringen, ja efter lite om och men kom vi dit. Så vid hämtningen så åkte jag i god tid, brukar ta ca 15 min att åka. Idag tog det 35 min.

Så ikväll gick brandlarmet hos oss, så mamman ringde brandkåren, ja på en minut, stod det två brandbilar, en polisbil och en ambulans utan för oss. In kom det 6 brandmän och började söka efter en eld, dock fanns det ingen utan brandlarmet hade gått igång av sig själv, kanske pga av värmen. Lite pinsamt men komisk, ja nu vet vi i alla fall vi bor i säker liten stad!

En trött Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0