Fair Haven, NJ October 15 08

Säger det igen, händer mycket omkring mig nu.  Planera vara tänkt att jag skulle åka hem till Sverige igen denna helgen. Men livet kan ta snabb vänding. Trodde inte det kunde bli värre, men det visade vara fel. Imorse dog min värdmammas mamma, mitt ibland mitt beslut att åka hem, min värdmammas stora operation och allt. Döden är närmare oss än vad vi tror. Har haft tid att tänka idag, tankarna går till min kära vän som gick bort alldelse för tidigt, nu snart efter 4 år så har jag fortfarande inte kunnat inse eller fatta att jag inte kan träffa han igen... Hoppas fortfarande på att jag kommer att springer in i honom någon dag framöver.

En vilsen och trött Tina



Green Day - Good Riddance (Time Of Your Life)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0