Fair Haven, NJ October 14 08

Som sagt snart slutar min tid i USA, har valt att åka hem 7 månader tidigare. Tackar för den underbara tiden och alla saker jag har fått uppleva men jag känner mig färdig med detta au pair livet. Dags att ta ett steg framåt eller kanske blir det bakåt...


Mitt tid i USA i bilder

                    
   
Jag i Helsingfors på väg till flygplanet som ska ta mig till JFK          
                                                       
Mitt muminflyg                        Carolin & jag på 
                                           Orienteringskursen i Connecticut.                                                                                    
                                                                                                         

                                                                                         
 Min värdfamilj hus i Fair Haven, New Jersey

             
Min värdfamiljs bilar

 Frida och mina värdbarn i Dorbrook Sprinkle Park, Lincroft
                                                             Elli plockar blåbär i mitt kök

                                              
                                  Jag och Elli på stranden den 1 september


 Frida                 Juli 3              
                                                                                                           
                                          
                                           Bron till himelen

Min första Starbucks       Italian Icecream
           

Jon Bon Jovis hus


Frida & jag
 

Utekväll med Sara och Carolin i Freeport, Long Island


Frida & en "kändis"


                                                                            Mina värdbarn
                 
   

Pheebs, min hund här
           


Jag & Emma på Lindas balkong i Brooklyn innan utgång i NYC


                    Midsommar i Battery Park, NYC


                                           Elli & jag


Min beachbclub med två pooler, en hot tub och en strand
                  




Känns som jag har miljontals bilder till som jag vill visa men det får bli en annan dag, är helt slut, skulle lätt kunna sova hela dagen.

En trött Tina

Kommentarer
Postat av: Lena

Shit ja Tina, du har hunnit med en hel del alltsa! Nar aker du tillbaks till fbg? Kanns det skont att vara pa vag eller? kram pa dig!

2008-10-15 @ 13:08:21
Postat av: elvira

kan du skicka bilden från bowlingen till mig. Hoppas att allt känns bra nu.

2008-10-15 @ 17:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0