Fair Haven, Newark, Stockholm, Göteborg, Falkenberg

Söndagen den 26 Oktober kl 14.26

Sitter hemma i Falkenberg nu, en riktigt händelserik helg. Tog mitt pick och pack och satte mig på planet mot Stockholm i fredags eftermiddag, fick dock betala fett mycket pengar för min övervikt men då hade jag rensat, rensat och rensat flera gånger om. Flygningen gick bra, en hel del sovande blev det. Vad är det för skit? Var tvungen att hämta ut mig bagage i Stockholm och sedan checka in det en gång till. Suck! Virrade runt som en galen för fattade inget, men tillslut fick jag mitt bagage incheckat och så. Längsta tiden är nog när man flyger den sista flygningen, det skulle ta ca 45 min. En oändlighet.

Sedan blev det Ikea och affärerna där runt omkring, var helt död, min kropp kändes som bly. Äntligen kan jag köpa min egen dricka, så blev ett stop på systemet med. Med en slump träffade jag Marie, Jenny och David på Ikea, världen är nog allt bra liten.

Igår kväll blev det utgång, lite förfest hos Johannes sedan förfest hos Simon, Zätas och Harrys. Skoj, skoj, skoj! Roligt att träffa alla igen.

Men allt känns så konstigt, har inte insett att jag är här igen, att jag inte är kvar i USA

En trött
Tina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den 21 dec kommer jag hem och hälsar på er med :) då ska vi ha det roligt! Hoppas allt är bra där hemma, kan tänka mig att det är stor skillnad att komma hem till Falkenberg när du har varit i USA!!!

2008-10-29 @ 11:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0