Fair Haven, NJ 27 may 08

Ikväll var det ett riktigt skitväder, så äckligt klibbig som det brukar vara när det har regnat och åskan/blixten kommer. Först frös man sen blev det så äcklig varmt. Ikväll lagade jag mat till hela familjen, den andra au pairen hjälpte till. Gjorde potatisgratäng, kyckling och vitvinssås som jag och min syster brukar äta. Men här har de direkt ingen matlagningsgrädde eller ren grädde alls, typ low fat milk eller vispad grädde. Så försökte göra en sås med very low fat milk men hela såsen blev klumpig och smakade skit. Så min snälla host-mamma åkte til affären och handlade grädde till mig!

Idag har jag även vigat mina vyer här i staden, nu hittar jag till skolan, host-pappans café, där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0