Fair Haven, NJ 24 maj

Ja nu är klockan bara 10 pm , barnen sover förhoppningsvis, de har borstat tänderna, fått varsin godnatt saga. Idag har jag kört bil på egen hand med barnen, det gick bra var lite nervös dock men glömde svänga till vänster så fick köra en bit till och vända. Men vi hittade iaf till Wendy's som är typ som en B-version av Mc Donalds.

Imorgon ska vi åka till stranden tror jag , sedan ska jag försöka träffa den andra svenska au pairen i området.
Hoppas innerst inne att föräldrarna kommer hem snart, för är jätte jätte jätte rädd. Är helt själv nu i huset okej hunden är här men den gillar mig ibland bara. Det är läskigt att vara själv i huset , har direkt ingen bra support från hunden, den är nog lika rädd.


Tina

Kommentarer
Postat av: Alexander

Varför själv i huset? Hur kommer det sig?

2008-05-25 @ 10:54:13
Postat av: madde

Hej hopp!!!
Åh, har dom hund, vilken ras?? du får lägga in några bilder sen när du kan, hade varit kul å se..
Ha de gott, å njut av livet min vän!!
kramar madde

2008-05-25 @ 11:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0