Fair Haven, NJ 24 maj

Har precis skapat denna blogg för att kunna skriva av mig. Förtillfället finns det mycket att berätta. Har precis flyttat in hos min värdfamilj i Fair Haven, New Jersey. Familjen verka vara toppen, hjälpsamma, trevliga, snälla. Trivs bra redan, hoppas bara att barnen gillar mig.

Det senaste dagar har varit i långa och roliga. Har för första gången flyget själv dock bara från Göteborg till Helsingfors. I Helsingfors mötte jag upp en annan Au pair, som var jättetrevlig och rolig.  Har varit i Stamford på en Orentation, börjat övningsköra här i New Jersey, varit på en celebrity rundai staden, fick dock inte se så många kändisar, men fick se Brue Springsteens och Jon Bon Jovis hus. Har invigt familjens hot tub, helt underbart!

Tyvärr har jag ingen telefon som funkar, eller min mobil funkar men kanske inte ringa för har ingen täckning, konstigt eftersom allt funkade i Stamford. Men skriva gärna en eller två mail till mig

Idag ska jag passa barnen för det första gången helt själv, hoppas verkligen att det kommer att gå bra!

Kommer nog skriva en del här på bloggen, resedagboken.se känns inte rolig längre!


Tina

Kommentarer
Postat av: Alexander

Familjen låter ju toppen! Hoppas nu att du kommer trivas. Denna bloggen ska jag följa, för nu har du ju ett intressant liv:P haha... saknar dig redan.. Puss

2008-05-24 @ 20:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0