Fair Haven, NJ June 5 08

Morgonen var lite jobbig, mycket tjat innan vi kom iväg till skolan, blev så trött så halvsov en bra stund efter lämnat barnen till skolan, men kände efter ett tag att jag var tvungen att göra något vettigt. Så gick till banken, då menar jag promenara som ingen verka veta vad det är, öppnade ett bankkonto, satte in mina pengar, fick ett bankkort, fick till och med checkar som jag kan betala med som är färdig skrivna med mitt namn och adress. Fast tror inte att jag kommer att använda de speciellt mycket.

Idag har jag flyttat till mitt egna rum med eget badrummet, såg ut som en orkan hade dragit fram när jag började men nu är det hyffast fint. Har även fått då en mobiltelefon som är inget att hurra för eftersom batteri dör efter ca 1 timme utan att man har användt den. Har dock den andra au pairen nummer och det är inte lite sträng eftersom får meddelande och telefonsamtal som är till henne men tror att jag ska få ett nytt nummer.

Imorgon får jag besökt av tjejen som jag träffade på orentation, hon ska stanna hela helgen, så imorgon blir det nog bio om vi orkar sedan lördag stranden om vädret tillåter det, men ska jobbba lördagkväll. Söndag blir det en tripp till Philadelphia eller Philly som är dock mycket enklare att stava till.


Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0