Fair Haven, NJ June 26 08

Idag har jag fått lite ledig tid på dagen ska även sluta tidigare idag för ska fixa mina naglar och göra pedikyr. Igår var jag ännu en gång på Köpcentrumet, blev en jättesöt klänning, även i veckan har jag köpt en par vita korta shorts och en blåvit skjorta. Så imorgon åker vi till St. Thomas och blir borta 10 dagar, kollade på vädret lite det var bara 30 grader, hoppas på mer! Ska fixa bränna där hade jag tänkt.

Annars denna veckan har jag jobbat en hel del, hela måndag som tur är så går barnen i sommarlägret från  8.45-12.30 måndag-fredag, lite ledig tid på dagen är skönt. Längtar till hösten då jag hoppas jag får flera besök plus att jag får mer ledig tid.

Tina

Kommentarer
Postat av: Alexander

Baara och bara 30 grader... Det e ju varmt!!! Hoppas du får det kul i St. Thomas.

2008-06-26 @ 23:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0