Fair Haven, NJ June 18 08

Blir ett snabbt inlägg för ska hämta barnen om 10 minuter vid skolan. Men kan sammanfatta de senaste dagarna, har ju försökt köpa biljett till Chicago, men det blev aldrig godkänt. Så har inte fått bokat det ännu. Men igår skulle jag försöka ta upp pengar för första gången här i USA från mitt amerikanska konto, men då säger automaten att det inte finns några pengar där ,men jag vet säkert att jag satte pengar förra veckan och har inte rört kontot sen dess. Så idag var jag hos banken för att lösa ut min lön och kollade samtidigt ett saldo på konto, Då visade de sig att det finns inga pengar kvar, så åkte hem igen och pratade med mina föräldrar om det. Pappan  och jag åkte tillbaka till banken för det är helt sjukt att pengarna kan ha försvunnit. Men bankmannen sa att någon har tagit ut pengar eller betalt med kortet för det finns inte pengar men detaljerat kunde han inte säga om det, så måste vänta till imorgon för att få reda på vad som har hänt. Men  han lovade att jag skulle få mina pengar tillbaka om de har blivit "tagna".

Igår cruisade jag och en svensk au pair runt i min jeep, har lärt mig hitta till Bruce Springsteens hus, den högsta toppen på östkusten, till färjan och lite i Red Bank.


Tina


Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag hoppas verkligen att du får pengarna tillbaka! Helt sjukt! Uppdatera mig imorgon om hur det gick med pengarna...!

2008-06-18 @ 19:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0