Fair Haven, NJ June 16 08

Idag har det varit jättekonstigt väder, först så skiner solen och det är varmt sen blir mulet och så kommer regnet, åskan och blixtarna. Lite läskigt med åska och blixtrar tycker jag. Hoppas på bättre väder i slutet av veckan, eftersom det är midsommar. Håller på att smida planer för midsommar, men tror det blir NYC för hela slanten. 

 Försöker boka en biljett till Chicago men inget av mina kort funkar för tillfället. Väldigt iriterrande. Åker då fredagen den 18 juli och kommer hem den 20 juli eller natten till 21 juli om jag får min biljett bokad. Snart blir jag förbannad.
Ska försöka ny med ett annat företag.


Tina

Skriv en kommentar när ni har läst så är ni snälla :)





Kommentarer
Postat av: Alexander

Ja, herregud, sånt väder har vi med hemma. Fast tror ni har värre, det känns så iaf. USA ska ju alltid vara värst:P Hahaha... Ska du hälsa på Annaeller vad ska du göra i Chicago?

2008-06-17 @ 15:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0