Fair Haven, NJ June 14 08

Igår var jag barnvakt, det gick väldigt bra, barnen uppfördes sig bra. Tog de till Mc Donalds och sedan på filmen Kung Fu Panda som var jätterolig. Det blev dock rätt sent innan vi kom hem så barnen la sig inte förän kl 10.00 pm. Idag vet jag inte rikigt vad jag ska göra, ska se fotbollsmatchen ialla falll, vet dock inte vart men ska nog sen med en annan svensk au pair. Imorgon är det Farsdag här, så de har säkert planerat något.

Pratade med min kära granne som bor nu i numera i Austrailen, helt sjukt vilken tid skillnad det är, här är det 9.30 am och hos henne är det nog 8.30 pm, plus vi har sommar här och hon har vinter. Det känns helt konstigt.

skriv gärna en kommentar när ni har läst detta, så ser jag vilka som läser. haha!

Tina


Kommentarer
Postat av: Alexander

Vi läser, vi läser för fullt!! Eller iaf jag! Ladda upp bilder Tina! Alex vill se bilder!!!!!!

2008-06-15 @ 13:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0