Kommentarer 13 July

Har inte riktigt listat ut ett bra sett har svara på kommentarerna så svara här och nu istället. Lite sent kanske på vissa kanske men men

Till Alexander:
Tack, du är nog en trogen läsare, du är bäst! Här går inte folk ut med sina hunder utan de har en matta som de tränar hundarna att kissa och bajsa på. Eller som min hund gör, kissar och bajsar lite överallt. Jo fiskar är väl konstiga, gillar väl mat, så hundgodis slinker ner.

Till Anna:
Vad roligt att du har kollat min blogg, hoppas allt är jättebra med dig och din familj. Ska verkligen försöka stå ut så länge det går.

Till Madelene:
Jo har trättat några tyskar au pair och en mayalsisk au pair, men umgås mest med svenska au pairer.

Till Anna C:
Hoppas du jobbar och sliter så du får ihop massor av pengar till shoppingen här! haha. När du kommer ta bara med handbagage så köper du resväska här och sånt :)

Till Jonna:
USA gör mig konstiga, haha. Nej men dricker inte kaffe varje dag om jag dricker så blir mintkaffe med chokladmjölk. Det måste du smaka någon gång.


Måste säga uppskattar väldigt mycket över era kommentarer, blir så himla glad när någon har skrivit. Saknar er alla jättemycket!

Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0