Falkenberg, Halland July 29 08

Om några timmar lämnar jag Sverige, igen. Känns tungt och jobbigt att lämna allt bra här. Men oerhört glad att jag kunde åka hem till Sverige. Har verkligen insett hur många bra och fina personer som det finns i min närhet. Känns verkligen piss att åka hem igen till USA. USA är mitt hem, har börjat acceptera det eller förstått det. Trivs jättebra i familjen även om ungarna är ett problem varje dag. Men varför lämnar jag allt det bra till någon lite sämre? Varför stannar jag inte kvar här en stund till? Som man har sagt om jag hade stannat, hade jag säkert börjat vantrivs här... Vill ju komma bort när jag valde att åka. Känslor är så många och blandande, vet egentligen inte hur jag vill eller mår. Har börjat fått tillbaka min röst men har ont i ryggen och halsen. 


Tina 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0