Falkenberg, Halland July 27 08

Är hemma i underbara Falkenberg, njuter av varend sekund som jag har hemma. Åkte hem på grund av att min syster blev sjuk och hamnade på sjukhus. Så tog första planet hem,mellanlandning i Munchen, landade i Sverige kl 14.00 blev upphämtade av min pappa. Åkte till Varberg och lunch. Sedan blev det snabbt ombyte för sedan träffa alex och besöka kära mc donalds, träffade massor av roligt folk. Sedan åkte vi till Halmstad för att hälsa på min mamma och min syster. På kvällen blev det fest hos Jocke med massor av trevlig folk. Gjorde en stor överraskning för min vän Simon, som hade ingen aning om att jag skulle komma hem. Super nice att träffa han igen.

Idag har jag träffat Jonna, hängt på stranden, badat i Skreas Strand, varit och hälsat på min syster, träffat Emine, ätit Thai mat med Simon och Betten och sedan badat med Simon i havet.

Skriver mer lite senare. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0