Fair Haven, NJ July 9 08

Har 1 timme kvar av min ledig tid nu, har varit duktig idag så var ute och sprang eller gick 40 minuter idag med hunden igen, hunden trodde ng hon skulle dö. Hon ligger fortfarande och flåsar. Väntar förtillfället på pappan att han ska följa med till banken och för att min check med lönen från förra veckan funkade inte, de sa att den var inte gilltig så han ska med och fixa det. Ska även försöka posta lite saker och städa mitt rum.

Jag tror vädret börjar bli bättre nu, nu har vi redan 27 C grader och klockan är 11.00. Hoppas kunna hänga på stranden i helgen.


Tina

Kommentarer
Postat av: Alexander

Vad duktig du är som har börjat vara ute och sprnga/gå :P Stackars hund däremot. Kan inte vara lätt för den, om den aldrig har gjort det. Stackars hund, går dom inte ut med den????

2008-07-09 @ 23:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0