Fair Haven, NJ July 8 08

Sitter i sängen och slappar borde egentligen vara ute och gå, rör mig allt för lite nu. Men har verklingen ingen lust eller ork. Har två timmar kvar att fördriva innan jag börjar jobba igen, behöver gå till posten för att köpa frimärken men har inte fått min lön från förra veckan så skjuter upp handlandet. Idag blir det en lång dag, ska jobba extra ikväll för föräldrarna ska ut. Men ska försöka ordna playdate till alla barnen så slipper underhållla alla tre hela dagen.

Igår var jag och en svensk au pair i Red Bank, drack en kaffedrink med mint och choklad i parken från Starbucks. Annars händer väl inte så mycket, igår flöt allt på. föräldrar gick tidigt till jobbet igår så var tvungen att väcka barnen, se till att de får kläder och badkläder på, bädda sängen, fixa frukost, få de borsta tänderna, kamma håret, smörja in sig med solfaktor och sedan skulle jag lämna killen klockan 8.30 vid skolan, fick ta med mig alla barnen plus hunden för att lämna honom, snabbt hem igen för sedan köra tjejerna till deras läger. Sedan fick jag några lediga timmar, hämtade tjejerna klockan 12.00 och sedan hem och göra lunch. Pappan hämtade som tur var pojken vid skolan klockan 13.00 men 14.00 var det dags att köra igen till min äldsta tjejs privatlektion, som ligger en bra bit bort ca 25 min med bil. Lämna henne sen åka hem igen , leka med de andra barnen sedan hämta upp henne och sedan hem igen. Klockan 17.00 hade de swim team på Rumson Country Club så mellan jag kom hem fick jag skynda mig att få barn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0