Fair Haven, NJ July 8 08

Sitter på våra nya utemöbler, fräscha. Idag har mest spenderat tid på våran Country Club, barnen har varit hyfsat bra idag tog de till Burger King här för de har tjatat länge att de vill det för man får en pokemonleksak med barnmålet.

Gick och sprang faktiskt en rund här i området, tog med hunden för att motionera dem med, det gick hyfsat bra eftersom den är inte van att gå promenader.

Måste göra ett erkännande, tycker inte jobbet är så roligt längre men det funkar. Men kommer försöka in i det sista för vill se och lära känna USA, därför kommer jag stanna kvar så länge det går. Älskar redan New York City. Har nästa vecka har jag varit i USA 2 månader, känns verkligen inte som det. Tiden går fort. Längtar till hösten, har aldrig varit förtjust i hösten innan direkt men nu ser jag fram emot det. Hoppas verkligen att jag får besöka av någon främst men samtidigt uppleva deras halloween, thanksgiving, jul och nyår.

Tina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0