Fair Haven, NJ July 31 08

Fick sovmorgon av min föräldrar så ska snart börja jobba. Landade klockan 1.00 pm ( 19.00). Blev upphämtade av pappan som hade varit på Ikea precis och handlat massa svenska saker. När vi kom till huset var ingen hemma, väldigt skönt, så hann nästa packa upp allt och ta en snabb dusch innan Frida kom och hälsade på. Massa tjöt och godisätande sedan drar vi en sväng med bilen, blev Sushi till kvällsmat, gud vad gott det var, har längtat efter det. Gick en vända i Red Bank och kollade lite affärer.

Jag och Frida pratar en hel del på svenska så nästan varje affär frågar vilket språk vi talar, när vi säger svenska, så säger, ja just det, det kände jag igen.... Skumt!

Idag mår jag lite bättre, halsen gör inte ont men har dock ingen bra röst ännu.

Min hund här i USA, hade suttit och väntat på mig i min säng sa mamma. Hunden hade spendrat mesta tiden där för att vara där när jag kom hem igen.

Helt sjukt vad jag har hunnit med hemma, Newark, Munchen, Göteborg, Varberg, Falkenberg, Halmstad, Stockholm på några dagar bara...


Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0