Fair Haven, NJ July 24 08

Idag har det varit en helt okej idag, lite tjafs och bråk på morgonen, sedan flöt dagen rätt bra på. Blev lite tid för shopping idag, dock tråkiga men nödvändiga, ttvungen att köpa en hårborste eftersom min gick itu i två delar imorse, After Eight hittade jag i en affär mums och galgar eftersom har shoppat en del kläder här. Fick sluta tidigit idag, runt 5 pm så pratade med Frida och Elli, två svenska au pairer, så stack och hämtade Elli och åkte till Rumson Rd playground för Frida jobbade fortfarande, så blev massa tjöt som har hänt det senaste. Sedan åkte jag och Elli till Red Bank för att äta, blev Teak, en japansk restaurang.

Måste erkänna att det svider lite när livet där hemma går vidare så fort eller att saker förändras. Att börjar röra på sig där hemma, känns som mitt liv där hemma har verkligen stannat upp. Lite skrämmande den dagen då jag väl kommer hem igen så känns som jag måste början om från noll igen. Så vill ibland bara åk hem för att kunna kom in i erat liv och takt igen!


Tina

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hum, hur gick borsten itu?? Nejdå, livet där hemma går sakta.. haha:P Tänk på hur roligt du har det där och så mycket du har upplevt och kommer och uppleva som inte vi gör här hemma. Allt finns här när du kommer hem igen som vanligt!

2008-07-25 @ 17:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0