Fair Haven, NJ July 22 08

Idag är det nog precis två månader sen flyttade in hos min familj. Dagarna rusar verkligen iväg. Igår kom kusinerna från Florida hit, trodde verkligen jag skulle dö, sjukt vilda och crazy, slängde leksaker överallt, hoppade på allt. Men som tur var de helt okej idag. Barnen skippade allt idag för att kunna vara med sina kusiner, så vi åkte till Beach Cluben, var där en liten stund för sedan blev det då dimmigt, kom in en kallfront. Imorgon blir det New York City med familjen och kusinerna, ska nog gå på museum eller något liknande.

Igår var jag och tre andra svenska au pair på Starbuck, provade White Chocolate Mocca, väldigt god. Känns som jag kommer skjuta upp uppskrivningen eftersom dagarna är fullspäckande med saker...


Tina

Kommentarer
Postat av: Alexander

Jaaa, Herregud vad tiden går fort.. Två månader, känns lite overkligt att du har varit borta så länge ifrån oss! Hoppas allt går bra nu när kusinerna är där... Saknar dig!

2008-07-24 @ 10:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0