Fair Haven, NJ July 18 08

Idag har det varit en helvetesdag, ungarna har varit för jävliga nästan hela dagen, mycket tjafs på morgon så de förloade tv-tittande idag. Var på Country Cluben, men då försökte ena barnen dränka det andra barnent, sedan så tredjde barnet satt och ljög mig upp i ansiktet. Gårdagen var inte bättre, två av min barn började leka med tändstickor i tjejernas rum så de tog sönder leksaker för att kunna elda på plast. Då blev jag arg för det första så ljög de mig upp i ansiktet och sa att de inte hade gjort något även om det luktade bränt och skit. Sedan för att de lekta med tändstickor och för att de tog sönder leksaker. Men hoppas på en lugn morgon imorgon för ska jobba några timmar. Ska försöka åka till Country Cluben med de så inte de kollar på tv hela morgonen.

Annars har jag varit på igår på Mallet med en svensk au pair som bor rätt nära, Eleonora och idag har jag varit i Red Bank med Sara, var på Starbuck provade Frappuccino Strawberries & Creme. Helt okej!

Har länge tittat på en t-shirt som skulle passa min värdpappa väldigt bra, men bestämt mig att köpa den idag ialla fall, men var lite osäker på storleken och sånt , men kassörskan sa spara bara lappen så kan du byta. Kommer hem, öppnar paket för att kolla på t-shirten, vad gör jag inte då, drar bort lappen för priset står kvar. Ja nu kan han ju inte byta den. Tänkte på det efteråt. Kanske inte så smart, men gjort är gjort. Hoppas att han gillar den och passar den annars får han väl spara den till barnen.

Vissa dagar måste jag erkänna känns det som jag bara vill åka hem för det är inte värt att vara kvar, anledningen är speciellt barnen. Men vissa dagar är verkligen toppen, allt är så rolig. Jag vill ju så gärna vara här i USA, för vill verkligen lära känna landet och se mer. Men det är väl vad livet är, allt kan inte vara toppen hela tiden. Men blir så velig, ska jag åka hem eller inte. Jag vill nog inte det innerst inne, måste ge det en chans men hur länge. Imorgon har jag varit i USA 2 månader nu, känns inte som det. Eller på veckodagarna känns det som jag har varit här flera månader men helgerna har verkligen sprungit iväg.


Tina

Kommentarer
Postat av: yegane

Vilken söt blogg du har! Vad tycker du om min?

God natt :)

2008-07-19 @ 05:41:51
URL: http://yegane.blogg.se/
Postat av: Alexander

Herregud att du bara orkar med dom när de e så jobbiga! Du är så duktig Tina! Det är bara att kämpa. Det kommer ju alltid vara bra och dåliga dagar...

2008-07-24 @ 10:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0