Fair Haven, NJ July 14 08

Idag har det varit en sådär dag, föräldrarna stack tidigt, vilket barnen inte gillar, men kan inte göra något åt de. Idag skulle de ha med sig sina cyklar till lägret, trodde det skulle bli ett helvete eftersom min minsta tjej som är 6 år kan inte cykla. Men det blev inget direkt tjafs om cykeln men dock hade pappan glömt lasta in cyklarna i bilen som hann hade lovat, så fick själv konka in cyklarna i bagageluckan. Men tror de ej använde cyklarna på grund av regnet som kom.

Har ännu haft en playdate med den svenska au pairen Elvira och hennes barn, funkar väl rätt bra. Sa faktiskt nej till att åka till Zoo med barnen imorgon, även om jag vill det så vill jag verkligen inte köra en timme helt själv plus måste ta parkway, känner att jag inte kommer klara det. Vet inte ens vad det ligger, grejen är att grannarna runt omkring ska dit men de åker lite tidigare för min pojke slutar så sent. Men ska ta med de till en vattenpark istället.

Just nu längtar jag till hösten ännu mer, för min mamma och min syster har bokat biljett till mig, är så lycklig och glad. Ser verkligen fram emot det. Hoppas på att få flera besök i höst :)


Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0