Kommentarer 25 August

Till Alexander:
Ja nu är nästan allting klar inför pluggandet, behöver bara köpa allt material. Nervös som bara den. Nej usch prata inte om det, hade blivit handlingförlamand om någon hade försökt kindnappa mina barn. Har ingen aning vad det blir för ras , vet ej om planerna går i stöpen, Keep me update about you thing.

Till Lena:
Nu är det långt kvar tills du kommer, ska försöka spara pengar som vi kan shoppa loss tillsammans. Jag måste plugga om jag vill förlänga mitt år och för visumsaker.

Till Anna:
Ja, det funkar, hoppas dollar stannar på kvar, men tror inte det kommer bli så stor förändring. Du måste verkligen ha pengar för att kunna shoppa.

Kommentarer
Postat av: Alexander

Extra, extra this just in, Alex is moving to Dublin on wednesday :D

2008-08-29 @ 14:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0