Fair Haven, NJ August 7 08

Ligger i min säng och är halv död, blir helt slut av jobbet plus värmen. Det blev fint väder i alla fall idag, så blev en stund vid Country Cluben. Barnen har varit helt okej idag. Hoppas det fortsätter så hela året ut.

Var ute kanske 15 minuter ikväll fick över tio myggbett som svullnar upp som bara den. Jag är den enda som får det med, så har fått ett insektspray som jag ska börja använda flitigt.

Annars händer det väl inte så mycket, allt rullar på. Längtar fortfarande till hösten, har redan börjat köpa min höstgaderob. Hittade en perfekt kläning igår, så var tvungen att köpa den även om jag har bestämt mig för att spara pengar till att kunna resa lite..


Tina

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hur går det egentligen med sparandet??

2008-08-12 @ 15:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0