Fair Haven, NJ August 5 08

Veckan började inte så bra, mycket bråk och tjafs. Men hoppas det kommer bli bättre. Barnen var tokiga igår men skönt att de även var det när föräldrarna var med. Igår var vi mest på Beach Cluben. På kvällen träffade jag Frida, en dalig tur till Foodtown, åkte av till Whole Food Market, underbar affär med bara ekologiska saker. Sedan skulle vi försöka hitta en lite grönområde som vi kunde ha picknick på. Ställde in GPS, men dock visade sig vara en rastplats på Parkway. Så tog min första tur på parkway igår, kändes helt okej, blev dock 5 filer efter ett tag. Men stack till strand längs Ocean Ave istället, underbart ställe, massa giganstiska hus, fina byggnader. Värt ett besök till... Dock kändes det som ett lite sämre ställe i samhället...

Jag och Frida har i veckan hittat våra blivande julgrannar för i år. Dock finns min i en park här i närheten och Fridas gran står i en trädgård. Men väldigt fina var det iaf.. helt perfekta...


Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0