Fair Haven, NJ August 33 08

Nu är det snart söndag och helgen är över, eller jobbdelen är klar för mig. Igår kom Emma med tåget till mig, lagade mat till henne och barnen, blev marrängswiss till efterrätt. Idag har jag, Emma och Elli varit på Freehold Mallet och kollat och shoppat lite, blev några nya höstplagg. Sedan köpte vi cheesecake på Cheesecake Factory, mums. Ikväll har jag också jobbat, så beställde pizza och nu sitter jag och Emma och kollar på tv i mitt rum för barnen sover. Skulle egetligen tagit barnen till ett tivoli istan men de hade inte uppfört sig bra så skippade det. Imorgon är det beachen som gäller om det är fint väder, men vädret har varit dålig och det har varit kallt det senaste dagarna men dock har då varit 29 grader kanske...

En trött Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0