Fair Haven, NJ August 31 08

Sitter helt själv i huset, valde inte att följa med till stranden idag, behöver lite lugn och ro för mig själv. Så har hunnit prata med många vänner hem ifrån. Känns rätt skönt men konstig att prata med folk där borta i Sverige. Då känns inte avståndet så långt, även om det är det. Sitter på andra sidan jorden, flera timmar och mil bort. Tiden bara rusar iväg, lite skrämmande, känns om man inte har kontroll längre. Har funderat lite de senaste dagarna, har nog nästan bestämt mig för att åka hem i Maj 09. Det är mycket som verkar hända då och sommaren börjar snart ta fart igen. En sommar i Falkenberg hade jag tänkt, sedan vill jag nog gärna ut och resa, vill gärna till SydAfrika, Japan och Peru. Sedan kanske flytta till Stockholm tillsammas med kära Niclas . Det hade varit helt perfekt.

En lycklig Tina

Kommentarer
Postat av: Nea

Ja du får inte åka hem innan maj för jag måste hinna hälsa på :) vi kan flyga hem tillsammans så kan jag hjälpa dig med all packning så du inte behöver betala övervikt ;P kram på da!

2008-09-02 @ 00:09:16
URL: http://linneagibbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0