Fair Haven, NJ August 3 08

Har varit en väldig rolig helg, i fredag var jag dock barnvakt, fick då passa 5 barn för kusinerna var på besök, trodde nästan jag skulle kunna döda de, massa bråk och tjafs. Tog ca 2 timmar att få de i säng.. Helt sjukt. Men i lördags så hade vi bestämt för att ligga på playan, men det höll dock inte vädret med om, mullet hela dagen.. Så jag och Frida stack och shoppade istället, en klänning, en parfym, en tröja och kakformar som ser ut som bilar. På kvällen bjöd Fridas pappa över mig på BBQ, väldig trevlig och mycket god mat och dryck. Sedan försatte jag och Frida våran färd efter lite om och med med taxibolaget till Pier Village, dock kom ej in men träffade trevlig och underligt folk.

Idag har jag varit på Beach Cluben med Frida och Sara, blev en kort stund, vattnet var svinkallt men vädret var annars fint och varmt. Åt en dalig dos av Sushi från Foodtown, mums! Sedan stack Frida och jag på bio på Mallet, Mamma Mia. Tror ingen skrattade så mycket som vi. Vi var nog de enda som grät med. Väldigt bra film måste jag säga, nästan bud på att se den igen. Kände verkligen svensk på ett sätt...

Veckan framför mig kommer nog bli lång, tjejernas camp har slutat så de är hemma hela dagarna, ska försöka ha många playdate och göra utflykter...


Tina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0